Hängig och knöven

Vi har spenderat stor del av dagen utomhus. Det har vart en härligt solig dag och det gäller att passa på att andas in den friska luften. På veckorna blir det inte långa stunder ute så det är härligt att vi har haft fint väder i helgen.

På eftermiddagen åkte vi till mamma och pappa där vi fick grillat. Grillat är gott!

När det var dags för Signe att sova var det inge roligt alls. Hon ville upp ur sängen och vi anade vad problemet kunde vara. Hon hade inte bajsat nåt under dagen, och mycket riktigt. Efter en stund började hon stånka sådär gulligt som små barn gör. Så klockan hann bli halv nio innan hon sov. Jag hoppas hon sover bra inatt. Det är inte bara jag som behöver min sömn, även Signe mår ju såklart bra av att få sova ut.

Signe har dragit med sig nån baselusk från förskolan hem så både jag och hon snorar. Jag känner mig väldigt hängig och tjock i huvudet med. Knöven är ett bra ord att förklara läget. Mycket knöven. Hoppas det går över fort och det inte är nån svininfluensa...!

Nu ska jag ta en dusch sedan är det sängen som gäller. Är helt färdig.



Grön flugsvamp, finns det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback