Dockans säng



Såhär blev det. Signes docksäng. Som egentligen är ett gammalt blombord. Pappa kapade benen på det och satte sedan tillbaka hyllan där under, där dockornas saker kan vara.

Vitrinskåpet står sedan länge på sin nya plats. Superfint! Men... Jag bad Per fixa nya spotlights till skåpet omgående när det var färdigmålat, för jag skulle minsann in med glasen snabbare än snabbast. Så Per fixade nya, fina spotlights. Nu saknas bara glasen. Och glashyllorna för den delen. Luften gick liksom ur mig, när det äntligen var färdigmålat. Måste ta tag i det i helgen, så att jag kan visa er hur bra det faktiskt blev!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glashyllor har dom jättebilliga på den där glasmästarn på stan, för vårat till skåpet skulle dom ha ca: 200 för både glasen plus att dom skulle skära till dom :) Rolands glas skulle ha över 1000 lappen! Sinnes vilken skillnad!

Postat av: Sara

Du behöver inte känna någon panik. Vi köpte väl vårt skåp i våras eller något sånt och jag fortfarande inte fått in nå bra saker där förutm Åberg glasen.. Ställde in lite "kraffs" för att fylla ut det och tänkte att jag skulle fixa resten sen. Väntar fortfarande på att det där "sen" ska komma :)



Vilken säng Signes dockor fått. Såg det imponernade huset hon har i Röste igår, gud va fint dom gjort! Måste nästan säga att Signe bor snyggare än oss just nu :)

2009-09-05 @ 08:53:20
URL: http://strawberrydaquiri.blogg.se/
Postat av: Annika

Vilken jättefin docksäng!!

2009-09-05 @ 16:33:00
URL: http://www.nawla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback