Datumförvirrad

Jag är slut när jag kommer hem på eftermiddagarna, så jag orkar inte slå på datorn och sätta mig där när jag har suttit framför en dator hela dagen. Därav det dåliga bloggandet.

I måndags efter jobbet åkte jag till röste och käkade mat. Per hade vart och lämnat Signe där vid lunch redan så att hon fick umgås lite med mormor och morfar. De har ju fixat klart lekstugan nu, och det blev sååå fin! Jag hade inte min kamera med mig, så ni får se bilder senare.

Igår började Per på sitt nya jobb, så jag lämnade Signe på förskolan. Det gick bra! Hon gnällade lite när vi skulle in men det gick över innan jag hann säga hej då. Jag hade ju skickat iväg Per och Signe till bvc igår, för 18 månaders kontroll och vaccination. Bara för att det är en ny månad, tyckte jag att den skulle börja på måndagen, dvs att det borde vart den 2 september igår. Det var det ju såklart inte, så det var inte förrän idag Signe skulle till bvc. Det betyder att Per var tvungen att sluta tidigare idag med...

Igår kväll ställde jag in Signes docksäng i hennes rum, vi bytte om till pyjamaser på dockorna och Signe gav dom välling. Fast hon låg mest och sög på plastnappflaskan själv. Det var tydligen vansinnigt roligt!

Även idag gick det bra med lämningen på förskolan. När hon såg att jag verkligen gick ut sprang hon mot dörren och började gråta, men jag tror det gick över direkt. Ja, det tror jag.

Som vanligt känns det som att det något alldeles speciellt som jag skulle skriva, men som jag inte minns. Vi får se om jag kommer ihåg det sen, eller om det helt enkelt inte var mer intressant än såhär.


Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback