1 2 3 4 5 6 7 8 9

Signe kan räkna till nio! Jag tycker att det är helt sjukt! Ska en drygt 1,5 åring kunna det? Hon kan inte bara ramsan, utan vet vad räkna är och lägger man saker framför henne pekar hon och räknar. Även den här gången kom hela raden när hon skulle sova. Vi hade tränat lite och räknat sandkakor på dagen, men när hon låg i sängen kom hela raddan. Hon bearbetar nog mycket innan sängdags den där damen. Kanske därför hon är i så stort behov av oss det? Eller intalar jag mig det för att det känns bättre kanske...

Hon använder också ordet OCH mycket. Åka till mommo och monin och tzzza och brenin och lilam och ebba...

Kommentarer
Postat av: Marie

Så det var en Canon! Har kollat på exakt samma kamera och funderar på att köpa en sån. Då är den bra alltså! :)

Postat av: Hannah Löfstrand

Hon verkar vara otroligt duktig. Min lillebror som snart fyller två ligger verkligen i lä :)

2009-09-20 @ 23:19:46
Postat av: cissi

Thea var oxå tidig med mycket men jag "tränade" inte heller henne nå speciellt, Linn är senare än Thea var och jag har behandlat dom lika, är nog bara hur dom är som personer tror jag. Det ända som jag vet kan bli om dom får för mycket stimullans och intryck är att dom kan bli oroliga, sova dåligt mm blir lixom för mycket intryck som dom inte hinner smällta. Signe kanske blir en lika pratkvarn som Thea är=) hihi

2009-09-21 @ 08:02:38
URL: http://cillaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha jo innebandy tränade han :) Sov han över det Per? :)

2009-09-22 @ 08:26:51
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/
Postat av: H

Hej hittade hit via Emmys blogg. Ville bara säga att Signe är jätte duktig på att prata! Såg filmen och hon är grym =)



2009-09-22 @ 21:06:05
URL: http://h-theo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback