Pomelo är kär

Idag har Per vart hemma med Signe. Hon har haft 38,1 som mest så ingen direkt feber men inte helt frisk heller, även om hon är lika busig som vanligt. Så imorrn får hon vara hos farmor och farfar. Jag vill inte vara en sån förälder som skickar iväg mitt barn för tidigt till förskolan, hon snorar och är täppt i näsan så det känns bra att hon kan ta det lugnt med farmor och farfar istället för att busa med alla barnen.

I eftermiddag fick Signe besök av sin mormor och morfar. De hade köpt med sig en jättegullig bok: Pomelo är kär. Det handlar om en pytteliten elefant med väldigt lång snabel. I samma storlek som en snigel ungefär. Urgullig!

Idag har vi flyttat ner en våning på jobbet. Det tog på krafterna och eftersom natten inte innehöll någon skönhetssömn precis är jag väldigt trött nu. Men det känns hur bra som helst att vi alla sitter på ett och samma plan nu, och hela mitt team är redan nerflyttat så jag slipper bylsa och flytta mer den här veckan.

Nu ska jag hoppa in i duschen innan det blir Oskyldigt Dömd på tvn. Hörde visst att det är fotboll ikväll. Tur att Per är på innebandyträning och att jag redan har hunnit intagit soffläge när han kommer hem!


Kommentarer
Postat av: Sambon

Jag ÄGER fjärren i huset...

2009-10-14 @ 21:23:37
Postat av: Sara

Skönt att Signe har blivit bättre, tur att det inte var någon influensa hon åkt på!

Postat av: Frida

HA HA, tror du ja...



2009-10-14 @ 22:14:35
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback