Dyra dagisbilder

Nu har jag betalat in Signes förskolefotografering. Jag gillar inte själva grejen med att man får hem alla bilder och sedan skicka tillbaka dom man inte vill ha. Det slutar ju alltid med att man spar alla! Jag tyckte inte ens att de var bra. Signe är ju såklar söt, men skärpan är inte på ansiktet utan på tröjan! Och sånt är jag inte så villig att betala för. Inte när vi har så många bättre bilder på henne. Men men. Vi har säkerligen haft de hemma i mer än 10 dagar, så det är väl bara att pröjsa. 255:- för hela paketet. 70 spänn för de största förstoringen på 18x24. Rena rånet! På Fujidirekt.se får man en förstoring på 40x60 för samma pengar! 40 x 60.

Känner mig som en idiot nu när jag har betalat in. Vi badar ju nämligen inte i pengar i det här hushållet.

Kommentarer
Postat av: Anna

Bilderna på Isak blev inge bra alls så jag skickade tillbaka dom.

Postat av: Annika

Det var ändå ganska billigt, våra dagisfoton brukar kosta över 400 kr för hela paketet. Trist att inte bilderna blev bra, det är ju ett roligt minne.

2009-10-05 @ 19:52:25
URL: http://www.nawla.wordpress.com
Postat av: Carola

Jag brukar alltid ta hem hela paketet för mina barn, sen scanna in fotona å spara på datorn, behåller bara katalogen, resten skickas tillbax. Sen kan man skriva ut själv hemma eller på fotoaffären... Billigare så tyckte jag. Kanske nästa år då?

2009-10-05 @ 20:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback