Veckans mat

Måndag: Chiliconcarne (mixpåse...)
Tisdag: Spegetti carbonara (eller ja, en sås med skinka iaf)
Onsdag: Kassler i ugn med kokosmjölk, banan, ananas, ost och curry. Ris till. Ha gärna kokosflingor över när det är klart.
Torsdag: Viltlax med pressad potatis (tänkte köra laxreceptet som Erika skrev i sin kommentar på mitt första inlägg i kategorin "veckans mat". Med vilt och kantarellfond och lingonsylt).
Fredag: Jag borta / Lasagne
Lördag: Jag borta / Lasagne
Söndag: Lasagne

Jag orkade bara hitta på fem rätter, så Per får göra lite som han vill när jag är borta. Antingen äter de lasagne en av dagarna, och gör de inte det så får de laga den på söndagen så att det finns när jag kommer hem.
Jag har en känsla av att de kommer att inta minst en rätt i Kilafors...

Signe gillade inte chiliconcarnen, så hon fick burkmat, som hon för övrigt inte heller åt så bra av.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dessa innebandymöten! :) Vad mysigt att få komma bort en helg ensam, det har ja int vågat än :) Jag är lite fjantig tror jag, men det kanske borde vara dags för det!

Postat av: Anonym

Jo då, jag ska gå! Ska proppa i mig smärtstillande så jag kan gå, i värsta fall får ni turas om att skjutsa mig i rullstol :)

2009-05-05 @ 22:11:56
Postat av: Sara

Oj, glömde namn :)

2009-05-05 @ 22:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback