Veckans mat

Måndag: Stekt kycklingfilé, ris och currysås
Tisdag: Köttfärslimpa, potatis och gräddsås
Onsdag: Kassler i ugn och ris
Torsdag: Viltlax med pressad potatis
Fredag: Grillat
Lördag: Närmaste släkten kommer på middag för att fira min 25-års dag. Tänkte bjuda på grekisk paj, någon couscous sallad, lite bröd med tillbehör och somriga frukter. Efterrätt: Tårta.
Söndag: Ej bestämt



Ja, jag fyller år på onsdag. 25 år. Men känner inte alls för att fira det speciellt stort. Att alla i släkten ska komma mitt i arbetsveckan (ja, Pers arbetsvecka iaf...) ger mig bara ångest. Därför har jag bjudit in till en lättare måltid vid tretiden på lördagen istället. Så det blir ingen storslagen fest där jag bjuder in massa vänner och bekanta.

Om det skulle vara någon utöver min familj som vill komma och gratta mig är ni självklart välkomna närhelst det passar er :) Jag ska försöka baka ihop nåt iaf, så att det finns tills på onsdag.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ha ha, ja det skulle vara nån björn då...den var rolig!

Åh, stor dag på onsdag alltså, kul! Och så mors dag på söndag då...=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback