Gungsnigel

Idag har jag och Signe bara vart hemma. Jag har tvättat fyra maskiner tvätt. Det var mestadels saker som låg i sovrummet, så tycker inte det minskade speciellt mycket i tvättstugan...

På förmiddagen vad mamma här. Hon hade med sig en present till Signe. En gungsnigel!

Vi var även iväg till fåren på förmiddan, innan mamma kom, men nu när det inte bara är lammen ute är det inte lika gulligt längre. Fåren har sett till att bajsat rätt rejält där inne i hagen, så vi stod utanför och kikade.

Annars har vi inte gjort så mycket idag. På eftermiddan har vi lekt och läst böcker hela familjen. Signe har fått bada med sina ankor.

Jag pratade med Emi, en av tjejerna jag ska träffa i Stockholm i helgen, på MSN och hon skrev att vi på fredagkväll ska laga lite god mat, dricka vin och bara mysa. Då började jag faktiskt längta tills att få komma iväg. Umgås med mina rara vänner, prata gamla minnen och bara få vara. Inte behöva tänka att jag måste upp på natten för att fixa välling! För övrigt har tågbiljetterna rusat i taket när det gäller priset! Herregud vad dyrt det har blivit sen jag gick gymnasiet i Stockholm. Okej, det var snart 6 år sedan jag gick ut, men ändå.

Imorgon ska vi som vanligt till öppna förskolan på förmiddan. Tjejerna gillar att vara där och busa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh gud så fin vart köpte hon den?tack för svaret.

2009-05-06 @ 23:04:07
Postat av: Linda F

Tyckte hon om den??Jag stog mänligen och kolla på den igår på Dollar åt William men tveka och gick därifrån..De kanske var en rolig leksak ändå??Ha de nu så kul i stor Stockholm.Kram

2009-05-07 @ 10:34:33
Postat av: Frida

Hehe tja, hon provade den inte så länge :) Men jag tror nog att hon kommer att gilla den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback