Sovmorgon!

Signe vaknade till och fick välling vid halv fem imorse, sedan stängde jag dörren till hennes rum så att det inte skulle bli ljust där inne. Vi har den öppen annars, men nu satte jag på barnvakten istället, och vi fick sova till halv åtta!

Som ni ser har vi vart till E-center och Barnens Hus för att köpa regnset till Signe. Jag köpte även badankor och ett set med borste och kam med motiv från Elsa Beskows Hatt-Stugan. Klockan var elva när vi var klar där och jag tänkte att vi skulle åka till Bollnäs för att käka lunch och så kunde Signe få sova medan jag kikade i lite affärer. Men hon somnade ljudlöst redan innan vi kommit till Mo. Så jag gick i affärer först och sedan kom Elin och vi käkade lunch på krokanen.

Jag utnyttjade verkligen min 30% rabatt på en vara på Lindex väl. Köpte en mössa till Signe för 69:- Slutpris: 48:-

Efter det for vi hem och Signe fick sova en kortis mellan 16.15-17  för att orka med till kvällen. Hon är väldigt glad om dagarna vilket är superskönt eftersom jag är ensam. Vi har roligt tillsammans och busar massa!

Ikväll efter maten kunde jag diska och göra fint i köket medan hon pysslade på golvet eller stängde in sig i tvättstugan och lekte tittut :) Hon hittade även en snuttefilt som hon lyfte i och ur tvättmaskinen ett antal gånger. Hon skulle ju tvätta såklart!

Känns lite otäckt att mina läsare tror på en järv. Järv känns lite overkligt! Vem vet, kanske till och med är bjärven! Det om nåt, vore overkligt!

Jag har kollat på Let´s Dance ikväll och molat godis så jag nästan har fått ont i magen. Signe har gått tillbaka till gamla rutiner och somnar lätt på kvällarna. Bara att säga godnatt och stänga dörren. Himla skönt.

Kommer ett annat inlägg senare med lite bilder från Signes badstund ikväll. Dom vill ni inte missa!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror inte att du behöver oroa dig för (om de nu är en sån) järven. Eller bjärven för den delen :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback