Tillbaka på skatten

Emmy skrev på sin blogg att hon hade vart in och kikat på skatteverkets hemsida för att se årets deklaration. Jag visste inte att man kunde se det såhär tidigt, jag får alltid mitt kuvert så sent. Jag loggade iaf också in och kikade vad jag skulle få tillbaka. Jag kan säga att jag är en glad mamma nu!
Det här var ju vårt första hela år där vi har betalat ränta på bolånet, och jag visste inte riktigt vad man skulle vänta sig. Men det känns skönt att kanske kunna unna sig nåt till sommaren! Tidigare år har jag alltid satt in mina deklarationspengar på sparkontot. Kan inte lova att jag gör det i år.

Sen har jag sett till att vi har bredband och telefoni på samma ställe, så det blir billigare. Vi har lagt över en hel del grejer på autogiro och månadsbetalning så att det inte ska komma så många otrevliga ekonomiska "smällar" under året.

Nu känns det rätt bra faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Määää va sjutton kan inte jag se för då??? Ja kikade på inkomstdeklaration, men där fanns inget? Hur kunde du se??

Postat av: Sara

Vi kollade också nyss, jag hade räknat med ungefär 10tusen i rest så jag kan säga att jag är en väldigt glad Sara just nu för det såg bra ut här med! Skönt att slippa gå och oroa sig tills man får hem d i brevlådan! Tack gode gud för

E-legitimation! :)

2009-03-24 @ 22:50:30
URL: http://strawberrydaquiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback