Snö = Kallt = Bhuuu

Imorse skulle jag få sovmorgon. Så blev det väl inte riktigt. Per gick upp med Signe strax efter 6, men det var en högljudd morgon och jag vaknade till titt som tätt. Signe började banka utanför sovrumsdörren strax efter 8. Hon vet vart mamma gömmer sig på lördagsmorgonen numera. Efter förra helgens brist på sovmornar så hade det var skönt med en idag. Imorgon ska Per åka skoter, så det lär inte bli till att få sova länge då heller... Dom behövs för att jag ska orka resten av veckan. Jag får ju faktiskt kliva upp varje natt fortfarande...

Idag var det hur fint väder som helst men vi har inte tillbringat så stor del utomhus. Signe sover ju under förmiddagen, sen ska det ätas lunch, så det tar ett tag innan man är färdig. Vi åkte till jysk för att köpa en rullgarin, ni kanske undrar varför jag inte köpte en på Ikea i onsdags? Ja, för att Per minsann skulle fixa väggfästen på jobbet till de vi redan hade. Dom funkade inge bra, så vi var tvungna att köpa en ny iaf. När vi ska till att få upp rullgardinen har klockan hunnit bli efter fyra och vi upptäcker att det saknas en bit. Jag blir så trött! Det är typiskt. Jysk stängde såklart fyra, så vi får snällt vänta till imorrn.

Efter att vi hade vart på Jysk for vi och hälsade på Signes morfar. Mamma jobbar i helgen så det var pappa och Izzi hemma. Signe sa vovvov ett antal gånger innan det var dags att åka hem.

Signe har under flera månader sagt bhuuu när något är varmt eller kallt och idag tog hon på snö utan vante för första gången. Det var också såklart bhuuu.

Imorgon ska Per som sagt åka skoter. Jag och Signe tänkte åka och bada i Söderala. Nu ska jag krypa i säng.

Det börjar förresten komma lite fler tänder hos Signe. Äntligen.


Signe fascinerad över snurran från Melodifestivalen.

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

He he ja han är så kinkig när det kommer till skor så han har vägrat införskaffa nå vinterskor :)

Några tusenlappar blev det väl, men inte så mycket som 200 000 :) Men det är ingen idé att sörja det :)

Postat av: Anna

Hej!!



Nu kan du läsa alla mina hemlisar HAHA!!



Kramar

2009-03-15 @ 09:42:08
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Lollo o Carro

haha åh :)



en sån har jag faktiskt med :D

2009-03-16 @ 22:03:35
URL: http://promises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback