Pulkatur i solskenet

Idag har det vart ett underbart väder! Solen sken och fåglarna kvittrade. Jag och Signe passade på att ta en lång pulkatur. Runt hela stora åkern här nedanför. Vi gick efter ett skidspår som snöat igen, så det blev lite jobbigt innan vi hade kommit hem. En kort bit fick vi gå på ett nykört skoterspår, det var lättare! Jag tycker det är mysigt att kika runt på alla olika djurspår som syns så tydligt i snön. Det vore intressant att veta vad för sorts djur de kommer ifrån. Vissa är ju lättare än andra att lista ut.

Bilderna är tagna med mobilen, därav den kassa kvaliten.


Kommentarer
Postat av: kristin

åh vilka underbara bilder!! ...som alltid :) du är superduktig på att fånga tillfällen! KRAM

Postat av: Emmy

halloj igen.. har inte målat klart tures säng.. den är halvklar... men jag har bara slipat ytan lite och målat över färgen. det gick bra.. jo jag grundade nog en gång först.. orkade inte hålla på så mycket ;-)

2009-03-12 @ 21:52:37
URL: http://emmyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback