Mitt första Blocketfynd!

Japp, jag har köpt något från Blocket för första gången.






(Säljarens bild från blocket)

Jag betalade 250:- för alltihopa, och då fick jag även med en proppfull låda med duplo och tillhörande gubbar och grejer. 75:- för bordet och stolarna och 150:- för sängen. Bordet och stolarna kändes väldigt små när jag såg dom, även sängen är ju inte speciellt hög. Men för de pengarna känns det inte som att det gör så mycket! Det är väldigt svårt att få tag i utdragssängar med kant verkar det som. De flesta går längs madrassen och blir lite farligt. Det kommer ändå dröja innan Signe ska sova i den, men vi tyckte att för 150:- kunde vi ta den också.

Efter lite färg och fix kom de att bli betydligt bättre iaf!

Kommentarer
Postat av: Emmy

åh åh åh! det där blir perfekt!!!!!!!!!



JAg tänkte att ture skulle börja sova i sin utdragssäng snart.. så fort han kan klättra i och ur den.



Så det är nog bara bra om den är låg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback