Signes egna bebis. Hon heter Lala och är gul!

Signe sitter på sitt favoritställe framför tvn. En låda som är i perfekt höjd för henne. På sig har hon t-shirten som hon fick av morbror Johan och Sara och i handen har hon sin alldeles egna Lala!

Hon blev jätteglad när hon fick den! Och hon verkade rätt stolt över att ha en egen Lala. Hon såg direkt vem det var, även om hon var lite blyg att säga det inför Johan och Sara först.

Lala är Signes egna lilla bebis. Hon håller i henne hela dagarna, matar henne, ger henne vatten, borstar hennes tänder, pussar och kramar henne och skjutsar henne i vagnen! När Signe får mat, matar hon Lala samtidigt. Och så sätter hon Lala mot pipmuggen så att hon ska få vatten. När jag borstar Signes tänder, borstar hon på Lala. Hon är väldigt söt med henne och ger henne massa  spontana pussar och kramar! Hon sov till och med i Signes säng inatt! Även denna natten ligger hon med henne i sängen. Det är troligen hennes bästa present någonsin. Hon har iaf inte uppskattat en present så mycket som hon har gjort med denna.

Idag hittade hon en prick på handen som jag skulle blåsa på. Efter att jag hade blåst, sträcker hon handen till Lala och så gör Signe blåsljud! Det var otroligt gulligt!

Tack morbror och Sara, jag gillar min Lala!

Bilden går att klicka upp till större storlek.

Kommentarer
Postat av: Johan

Men så roligt att vi lyckades minsann! :)

Det var antagligen mest saras förtjänst . . .

2009-06-23 @ 20:59:00
Postat av: Johanna Rapp

Hej svejs! Det känns toppen med huset och visst är det fantastiskt vad ett vidvinkelobjektiv kan göra! =) Hannes älskar Teletubbies, han önskar sig nog också en tubbie i present. Vi tar med lekstugan. P-A har ju lärt sig hur det går till att ställa den rakt nu =) Kul att läsa din blogg, ska kommentera mera i fortsättningen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback