Playa del prästnäset

Idag har jag och Signe vart på playan. Vi åkte till prästnäset och badade med Helene och Klara. Eller Signe badade såklart inte, hon satt vi vattenkanten och lekte med sanden. Hon hade jättemysigt! Efter lunch sov hon i över 2 timmar i vagnen i skuggan! Till slut var jag tvungen att väcka henne för vi skulle ner på polisstation och fixa pass till henne. Hon skulle nog kunnat sova länge till, för hon var svår att väcka! Skönt för mig att få tid till att ligga och slappa på stranden.

Ikväll har vi tagit en lång cykeltur. Först till golfbanan där vi lekte lite i sandlådan, sedan tog vi vägen över Acktjära hem. Det var mysigt och jag hade sjävklart på mig min cykelhjälm som jag fick när jag fyllde år. Signe var nöjd enda till vi kom till Acktjära, då ville hon ha nappen och självklart snuttefilten. Får hon det ena ska hon ha det andra med. Men nån snuttefilt hade vi inte med oss. Tur att det inte var långt kvar.

Efter att Signe hade somnat åkte jag och handlade mat. Vi åker ju bort på fredag så det behövdes inte handlas så mycket. Det var en hel del folk på affären fast klockan var över 21. Det blir nog så när det blir sommar och varmt.

Signe somnade själv ikväll! Vi har vart tvugna att sitta bredvid henne många nätter nu, så det var skönt att hon somnade utan ett ljud inatt.

Imorgon ska vi till Söderhamn och spela golf. Pappa ska spela DM där i helgen, så jag och Per ska följa med och spela imorgon. Vi ska ju spela RM till helgen, så det är bra för mig att träna på en annan bana också. Hoppas det inte blir så hett, det är skönast att spela golf i 20 grader och lite mulet.

Kommentarer
Postat av: Sara

En fråga... Vad tjänar en caddie? (stavas de så?) Vad måste en sån ha för kunnigheter inom golfen? Hur får man ett sånt jobb?

Postat av: carro

gud vilken söt blogg!



Du får ha en riktigt bra dag!

2009-06-30 @ 09:52:25
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack för ett utomordentligt bra svar! :)

8000:- i veckan!!?? Jisses!

2009-07-03 @ 06:48:51
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback