Öppna förskolan och veckohandling

Idag har jag och Signe vart till öppna förskolan. Vi hade som vanligt en rolig och trevlig stund där, innan vi handlade veckans mat på Ica.

Jag har klippt mig idag. Kortade av det rejält. Det behövdes! Jag ska göra slingor imorgon. Det behövs ännu mer! Så jag väntar med en utläggning hurvida jag är nöjd tills färgen är där.

Ikväll har Per vart och spelat golf och jag och Signe har lekt med play-do lera som jag gjorde. Hon smakade flera gånger! Konstigt, för det gör hon inte på öppna förskolan. Kanske för att den leran är grön och jag gjorde våran gul. Hon gillade det inte, fräste ut det hon kunde, sa tack och gav till mig.

På eftermiddan var hon ute och lekte med Per medan jag gjorde mat. Idag har solen tittat fram, men det blåste riktigt kallt tidigare under dagen. I eftermiddag var det däremot rätt skönt ute. För att vara maj. Inte för att vara midsommarveckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback