Blingo party

Signe hade haft det jättebra hos mormor och morfar. Hon har tittat på hästar och grisar, gått promenad i skogen, badat och busat med hunden och katten.

Det hade gått bra att sova, hon hade vaknat en gång och fått nappen sen hade hon sovit till klockan 6. Hoppas hon inte behöver välling inatt heller. Fast det är på två sätt. Får hon välling vid halv fem så är det större chans att hon sover till sju. Men, klart jag vill att hon ska sova hela nätter.

Idag åkte jag dit till halv elva. Det var härligt att träffa henne igen, och mysigt när hon kom fram och gav mig en kram.
Hon fick sova middag där, så passade jag på att åka ner på stan och köpa blommor som jag ska försöka plantera imorrn.

Ikväll har jag vart på klädparty.
Blingo. Det var rea och Signe fick ett par svarta pantalonger och en tröja som var superfin med hus och grejer på! Beställde även ett par gula pantalonger som kommer senare.

Nu är jag så trött så jag håller på att tuppa av. Sängen. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback