Napp och snuttefilt ska man ha

Den här bilden tog Per imorse när jag fortfarande sov. Signe tog Lala och Poe och gav dom varsin snuttefilt och varsin napp. Hon är en duktig mamma åt sina små bebisar.

Imorgon vankas finväder och vi beger oss några mil norrut för att gå på Järvzoo med min kusin Stina, hennes sambo Uffe och Signes tremänning Ida! Det kommer att bli jättemysigt!

Idag har jag och Signe cyklat till fåren och vart ute och plaskat i vattenpölar medan det regnade. Det var tunt strilande regn och vi hade ju regnkläder så det var ingen fara. Signe tyckte det var väldigt skoj att springa i den stooora pölen i sina fina röda stövlar med hjärtan på som hon har fått av mormor.

I en av Teletubbiesfilmerna plaskar dom i en vattenpöl och säger:
- Akta pölen Lala.
- Sa du?
- Akta pölen Lala!
-Sa du?
- Akta pölen Lala!!!

Och så går hon såklart rätt ner i vattenpölen. Jag sa så idag till Signe och hon flinade stort och visade att hon visste precis att teletubbies säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback