Glömsk

Vi glömde att ställa ut soptunnan vid vägen idag. Torsdagar, varannan vecka, är det sophämtning. Som tur var är den bara halvfull och vi kommer ju att vara borta en hel del de kommande veckorna. Så det går nog bra.

Nåt annat vi har glömt bort är vår årsdag. Vi brukar "fira" den 3 juli, eller vi brukar iaf minnas den och iaf jag har de första fem åren uppmärksammat det på något sätt. I år har vi vart tillsammans i 7 år. Jag tänkte på det förra veckan, att vi skulle vara i Karlstad då, men sen glömde jag bort det lika snabbt och kom på det först i förrgår. Så kan det gå.

Tur att vi är kära i varandra oavsett firande av årsdagar eller inte. PUSS.

Jag vet, ögonen dras till snubben i bakgrunden som väldigt missnöjt stirrar in i kameran! Jag borde ha beskurit bort honom...


Kommentarer
Postat av: Sara

Vi har samma årsdag :p

Postat av: Anonym

Ha ha ha nej då det var ett möte med BM Astrid :) Ska på inskrivning på ONsdag, i Februari kommer skrutt nummer 2. Om allt går som det ska...!

2009-07-10 @ 20:59:48
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback