Välkommen 2009

Idag är det första januari 2009 och jag har skrivit blogg i två år snart.

Idag har jag vart ute och gått tre gånger. Tre gånger har jag bylsat på mig och Signe vinterkläder. Det är rätt skönt med sommar...

Hela familjen tog en promenad med pulkan ner på isen i kylan. Där hade familjen Ståhl fixat en plan där de spelade hockey. Signe blev alldeles röd om kinderna, men vi hade satt på henne ullbyxor, fleecetröja och ulltröja under overallen så hon höll sig varm.

Mycket annat har vi inte gjort idag, på första dagen på nya året.


Kommentarer
Postat av: Jessika

Ja, du har då gjort mer än mej iaf. Jag låg i förkylning och feber igår och likaså hela dagen idag ): Jag och Anton önskar ett gott nytt år!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback