Rytmik

Idag vaknade Signe före sex. Hon hade ätit välling vid halv fem och borde ha sovit längre. Hon verkade trött, men kunde inte somna om. Det skulle visa sig att hon var bajsnödig... Jag tycker att jag har fått min beskärda del av tidiga mornar och verkligen glatt mig åt att Signe sover till framåt 8 om morgonen. Jag var sjukt trött och var tvungen att sova när hon sov på förmiddagen. Får väl skylla mig själv som lägger mig sent. Borde åtminstonde kunna lägga mig vid halv elva. Men nej.

Efter att vi hade käkat lunch och lekt lite åkte vi ner på stan och hämtade minneskortet till kameran som hade kommit. Jag fick ju betala 229:- för det, men på varan satt en prislapp på 499 spänn!! Måste vart galet, för internetpriset hos dom är 179:- för det kortet. I och för sig riktigt billigt, men ändå! Antingen så tar de värsta överpriset eller så var det felmärkt. Spelar ju ingen roll för mig eftersom jag redan hade betalt 229:- för det.

Sen var det dags för babyrytmik. Signe hade jätteroligt! Hon tyckte nog allra bäst om när vi lekte vågor med ett stort lakan. Så vi får nog ta fram ett lakan och göra lite vågor jag och Per.

Hon somnade lätt ikväll. Skönt, för igår fick vi hålla på rätt länge innan hon kom till ro och kunde somna.


Kommentarer
Postat av: mormor

Jag undrar vad du grunnar på? Något gör dig väldigt fundersam iallafall.(ser d ut som) Just nu så sover du väl o kanske drömmer om böljande lakan.PUSS

2009-01-13 @ 22:47:03
Postat av: Johanna Rapp

Sovmorgon, vad är det?

Postat av: Signe

Mormor - Det är farfar jag tittar så förundrat på!

2009-01-14 @ 09:03:30
Postat av: Elin S

Vad olik dig du var med hårbandet:) Ser nästa ut som du är brunett. Det skulle nog för övrigt också passa dig:)

2009-01-14 @ 15:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback