Rockstjärna

Jag känner mig helt slut. Har vart iväg på mitt första träningspass på flera flera veckor. Rock-Step. Askul! Vi steppade med en låtsatgitarr i famnen till tunga hårdrockslåtar. Yea! Instruktören är riktigt bra, enorm inlevelse. Men jag har ont i huvudet nu...

Signe har gått massa idag också. Nu kan hon stå och kika lite och sedan sätta fart mot någon intressant hon ser! Jätteroligt att det har gått så fort de två sista dagarna. Men vill hon till någon snabbt, då sätter hon sig ner och kryper istället.

Skulle ju försöka få henne att bara sova en gång idag. Hon vaknade vid tjugo över åtta imorse, då hade jag bara vart upp en enda gång och det var vid sex och gav henne välling! Himla skönt. Sen höll jag henne vaken och gav henne lunch och vid 12 slockande hon. Tyvärr vakande hon redan efter 1,5 timme och då trodde att hon skulle vara trött vid halv sex igen. Men det hade gått bra och hon hade vart så pigg hela kvällen. Vid åtta hade hon somnat, och det är en okej tid. 

Vi får se när hon vaknar imorgon. Vi ska till Öppna Förskolan och träffa de andra mammorna och småtjejerna! En av flickorna blir 1 år redan i övermorgon! Jisses! Hon föddes nästan en månad för tidigt, så det tar nån vecka innan det är dags för nästa att bli 1. Signe fyller år som nummer fyra. Iaf så har alla barnen sovit på fm tidigare så att vi har åkt dit vid lunch. Men nu sover ju Signe längre på morgonen, och det vore ju himlans trist om hon skulle sova när vi ska träffas! Vi träffades veckan före jul sist, så det är möjligt att någon av de andra har ändrat rutiner nu också. Ska bli roligt att se allas utveckling under de här veckorna!

Jag sa ju att vi skulle ta bort adventsbelysningen. Det har inte hunnits med. Idag tog jag iaf fram nya gardiner till köket. De ligger på soffan nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback