Klocka

Vad kul att ni kommenterar massor! Måste nog in med lite fler filmer :)

Idag tog Per sovmorgon. Har åkte till jobbet vid 10 för att komma hem en halvtimme senare... Han hade inte fått nå grejer och kunde därför inte jobba. Återstår att se hur resten av veckan blir. Så vi åkte till Barnens Hus och bytte en leksak Signe fick i julklapp. Den fungerade inte korrekt, det var några sånger som inte fanns med. Den leksaken var slutsåld så vi köpte en Learning Puppy istället. Med massa ljud, visor och annat kul! Signe fick också en jättestor boll som hon var helt salig över! Hon blev alldeles till sig när hon såg de stora bollarna på affären. Bollar är ju fortfarande en stor favorit.

Jag for och tränade step och samtidigt kom Signes farmor och farfar hit och lekte massa. Per berättade när jag kom hem att hon är annorlunda när jag inte är hemma. Inte lika ivrig liksom. När jag är hemma tittar hon ju alltid efter mig i tid och otid, men nu var hon så lugn och poade på med sitt.

Signe vet vart klockan i köket är, och försöker även säga ordet klocka. Hon lyckas rätt bra måste jag säga!


 

Kommentarer
Postat av: Lina

Theo har också hunden och han älskar den :)

Postat av: Malin

En sån hund har Truls också, den är en favorit, lika så en kakburk från samma serie dock blir dom lite enformiga för en annans öron efter ett tag :)

2009-01-22 @ 00:07:02
URL: http://malinsundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback