Heeeeej Heeeeeja Bollnäs!


Kommentarer
Postat av: sannie

grattis till henne

Postat av: Anton

Ja själv gav jag två röster,, Fastän jag känner folk som skickade iväg röster för ungefär 200kr :S

2009-01-31 @ 22:16:11
URL: http://antonmetal.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja visst gör vi det och med tanke på att vi har bott där snart ett år så är det ju jäkligt pinsamt att vi fortfarande inte fått i ordning där! :) Syftade mest på inredningen när jag skrev det, vi har inte ens köpt tavlor till alla väggarna än! Pengar pengar pengar...

2009-01-31 @ 22:29:38
URL: http://strawberrydaquiri.blogg.se/
Postat av: Emi

Grattis till vinsten! Såg inte själva programmet, men läste det i tidningen :)



Gissa vem jag träffade igår. Majlis, vår gamla fotolärare. Mamma och hon e ju gamla kompisar och en annan av deras väninnor har flyttat runt hörnet från mig så alla var där och hjälpte till. Jag berätta för henne att både du, Johanna och Maria fått barn. Och berättade hur det låg till med alla. Hon tyckte det var jätte kul att höra och sa att hon hade gått igenom sin mail för ett tag sen och hittat mail från oss. Men att dom vill hon minsann inte radera. Hon sa att jag skulle hälsa jätte mycket till er alla! Kul va!



Kram på dig

2009-02-02 @ 10:38:03
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-02 @ 11:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback