Inblick i rytmiken



Båda filmerna har lösenord: Signe

Nu har jag inte frågat några av de som är med på rytmiken om de tycker att det är okej att dom och deras barn är med på min blogg. Så om man ser det här och inte vill att de ska vara med, säg då till så plockar jag bort filmerna och eventuella bilder såklart!

På den första filmen ser man välkomstsången, ni ser själva hur alla barnen är nästintill helt stilla! Så blir det varje gång :)

På den andra filmen är det andra sången, då sjunger man om alla som är där. Anledningen till att den är så lång är för att batteriet var så dåligt så om jag hade stoppat hade jag inte kunnat filma nå mer.

Kommentarer
Postat av: M

Vart är det ni går på barnrytmik, och för vilka åldrar är det? Kostar det nåt?



Nyfiken :-)

2009-01-29 @ 21:17:46
Postat av: Frida

Hej M!



Det är på Musikskolan, barnen i gruppen var mellan 6-9 månader när vi började tror jag. Ja det kostar, jag var inte med från början men betalade 245:- för 7 gånger kanske. Det var sista gången sist, men det ska komma en fortsättning. Jag kan skriva mer om det när det närmar sig :)



Barnen gillar det jättemycket! Vi vuxna också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback