Tillsammans i sängen

Det är många som undrar hur vi får plats i spjälsängen jag och Signe. Jag gjorde en illustration på det, och äntligen kan jag lägga upp den efter en hel del rundor med att spara den i olika format. Så ungefär såhär ser det ut (ja, jag vet. Kroppsdelarna är helt oproportionella). Fast Signe tar ju upp lite mer plats än de stackars strecken som ska illustrera henne... Så det är nog en aningen trängre egentligen, jag får väl se om Per kanske kan ta en bild på oss. Än så länge har sängen inte brakat, men jag hade nog inte vågat testa det om jag inte läst om Emmy som krypit ner i sin.

Sängen är en helt vanlig IKEA säng, men helt vanliga mått! Och ni ska veta att jag ändå är 172 cm lång.

Ja, vi har vart rätt missnöjda de två gånger jag har vart tvungen att lägga mig bredvid Signe, därav surmunnarna :)


Kommentarer
Postat av: Erika

haha Jadu, Theos spjälsäng är nog från barnenshus (vi har fått den) och är rätt stabil, så kanske jag tar och provar att krypa ner någon gång om det absolut behövs. Vid det här laget får jag ju definitivt plats medans han är så liten. När han är ett år vette sjutton! :)

Postat av: Emmy

haha precis sådär ligger jag och ture också. skönt att kunna vila utan att ha "koll" hela tiden.. dock klättrar han på mig och drar mi i håret när jag ligger där.. hihi men sånt får man ta ;-) R tycer dock att jag är galen som kryper ner där.. men vad gör man inte? ;-)

2009-02-16 @ 12:59:21
URL: http://emmyt.blogg.se/
Postat av: Sara K

Haha..va ambitiös du är! kul! har faktiskt funderat jag å,på hur det gick till...

2009-02-16 @ 15:19:16
URL: http://alpernaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback