Späckat schema

Det känns som att vi har en del inplanerat på de kommande helgerna... På lördag drar jag till Leksand för melodifestivalen! Håll utkik efter 10 brudar i rosa peruker!
Om två helger drar hela familjen till Hamra för att tränga in i oss i husvagnen tillsammans med familjen Persson/Thyrén. Helgen efter det åker jag till Vemdalen för husvagnsvistelse med fyra andra brudar, och nästkommande helg är det Pers tur att fara till Funäsdalen med ett gäng grabbar. Sen tror jag att vi kommer ha fått nog av fjällvärlden.




Kommentarer
Postat av: Erika

Man får aldrig nog av fjällen! Förra säsongen var vi upp 5-6 gånger, dock inte hela helger jämt. Och vi tröttnade inte, fast å andra sidan är utförsåkning vår stora grej på vintern :)

Postat av: Lina

Jag köpte en större MAM flaska på barnenshus och såg när jag handlade häromdagen att dom hade fått dom på Coop nu också, dom finns i 2 färger tror jag och så är de blommor på dom :)

2009-02-19 @ 10:50:29
URL: http://liinadahlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback