Trötthetsbakis

Jag känner mig bakis. Fast jag inte drack en droppe alkohol igår. Sedan man blev gravid har man inga problem att släppa loss och ha kul utan alkohol, så för mig finns det ingen anledning att dricka längre. Jag kan lika gärna dricka alkoholfritt. Kaaanske att jag blev en aning mer irriterad än alla andra som var full längst framme vid scen. Men bara kanske. Jag hade ärligt talat kunnat putta ner folk på marken, fulla människor som hoppar och dansar har ingen balans så det hade vart en lätt match, men jag valde att inte göra det. Jag hade vita tygskor som bevisar att många kände för att trampa mig på tårna.

Kvällen var iaf skittrevlig! Jag hade jättekul och coverbandet, Två backar läsk, som har blivit utsett till Sveriges bästa coverband var hur grymma som helst! Vi kom hem sent och somnade ännu senare. Därav bakiskänslan. Antar att Per känner sig ännu mer bakis, med tanke på att han drack igår.

Solen skiner ute och det är kanonväder! Vi ska så småningom göra oss i ordning för att åka och hämta gofisen våran!



Den här bilden är från i torsdags då vi var på golfbanan på kvällen. Per har tävlat mest hela veckan, i Rättvi och Gävle, så enda kvällen han var hemma var i torsdags. Då for vi på golfbanan och var med på Driving Competition. En tävling som går ut på att man ska slå så långt som möjligt, men ändå inte för snett, och man har tre bollar på sig. Per vann herrklassen på 285 meter! Jag kom tvåa bland damerna på 205 meter. Jag är nöjd med mina slag, jag har inte rört klubborna sedan Lag-SM och det är två veckor sedan.

På kvällen var det taco buffé som vi stannade och käkade av. Signe åt majs och gurka och var hur nöjd som helst!
Det blev rätt sent och hon somnade vid halv tio när vi hade kommit hem. Som tur var sov hon till klockan nio morgonen därpå, men då hade hon hunnit få två vällingflaskor också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback