Klubbmästarn!

Jag är så sjukt trött nu så jag kommer bara att skriva ett riktigt kort inlägg. Det får bli mer imorgon.

Jag är klubbmästare! Jag klev upp halv sju i morse, spelade 36 hål och nu håller jag på att somna framför datorn. Per har redan sovit en bra stund på soffan.
Jag gick iaf 79, 84 (med en trippel på sista hålet...) från blå tee och vann med fyra slag. Riktigt bra gjort, med tanke på hur lite jag har spelat i år. Och framförallt på slutet då jag inte har spelat något alls. Det var riktigt roligt!

Har precis skickat efter kläder från HM. Signe ska få lite långärmade tröjor, ett par fodrade byxor och några mössor till vintern. Pappan och mamman fick ett par plagg var dom med!

Nu blir det en dusch, sedan sängen! Mina ögon svider!

Kolla in den här länken:
http://duramedfuturesrealtime.com/2009/RichmondRealTime.asp
Pillan spelade ett grymt varv igår och leder nu tävlingen! Heja Pillan!

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis till KM-titeln, bra spelat! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback