Febrig golfbrud

Lillskruttan hade 39,7 när kortet togs ikväll. Men hon var ändå glad och med spring i benen. Det är tur att de orkar mer än vad vi vuxna gör. Hade jag legat med 39,7 hade jag nog vart halv död. Jag känner mig febrig strax över 37 grader!

Hoppas hon sover bra, trots febern och att den får avta lite under morgondagen.

Det blir inget söndagsbad den här helgen iaf. Tråkigt, hon gillar ju det så mycket!

Signe har som ni ser börjat kika på golfrean inför sommarens besök på golfbanan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja USCH!!!! I Aftonbladet idag skyller han ju på hur han framställs med, oväntat att han skulle skylla på nån annan för sitt beteende?? :)

Postat av: Jessika

Men va mysigt :) Jag ska lära henne allt jag kan, hahaha :D

2009-04-05 @ 20:42:59
URL: http://blondinii.blogg.se/
Postat av: Jessika

Föresten, du är inte avis på mina rosa glasniga leggings då ? Hahaha. Tänkte på dej när jag köpt dom, men att Frida skulle kanske inte satta på sej nå dyrlikt, men dom är faktiskt fina :)

2009-04-05 @ 20:45:54
URL: http://blondinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback