Tisdagen

Igår gick vi till djuren och hälsade på. Vi (jag) matade hästarna med morot och sedan hälsade vi på baggen. Det var en av tackorna som snart skulle föda, så vi lämnade dom i fred.

Efter att Signe hade sovit efter lunchen åkte vi på rytmik. Det är väldigt mycket mera rörelser nu än när vi gick babyrytmik. Man ska härma djur och sånt, det är lite mer fokus på äldre barn tycker jag. Signe är inte så mycket med mig utan går omkring och kikar, så det känns lite fånigt om jag ska trippa omkring som en myra när hon iaf inte ens tittar. Jag får kanske slingra mig som en orm för de andra barnen...


Kommentarer
Postat av: Helen

hua vilken äcklig spindel :( blää. söt Signe är, så stora fina blå ögon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback