Limegrön spindel

Gud vad roligt med sådan otrolig respons på min veckomatsedel! Kul kul KUL! Jag hoppas ni andra också börjar blogga ut era maträtter, så man får testa lite nytt.

Det blir lätt dålig uppdatering på helgerna. Det är så det är. Men på måndag får ni säkert massa inlägg att läsa istället. Jag har filmat Signe, så jag ska slänga ut lite filmer nån dag.

Här kommer en bild på en spindel vi träffade på igår. Signe var mer förtjust än mamma. Har aldrig sett nåt liknande! Limegrön?!

Nu ska vi käka varma mackor och titta på film.


AAAAAHHHH!

Kommentarer
Postat av: Sara

Uuuuuuuuuuuuuuuussssscccchhhhh!!! Trampa på den!!! TA BORT DEN! TA BORT DEN! Lite regn skadar nog inte. Åhhh va de började klia på kroppen då!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback