Vårgöra?

Det kändes som vår idag när jag putsade fönster och duschade blommor! Det var alldeles för varmt i solen för att vara höst. Iaf den här hösten som har vart rent bedrövlig!

Jag och lillbruttan har bara vart hemma idag. Hon valde att vara vaken i två timmar mellan halv fyra och halv sex så vi klev inte upp förrän framåt nio idag. Inatt så tog jag med henne till soffan vid strax efter fem. Hon låg på rygg i min famn och somnade utan ett ljud. Tror hon är i stort behov av närhet nu. Bar in henne sittandes till hennes säng, och hon sov i den ställningen med. Stackarn var nog trött. Det var rätt mysigt, längesen hon somnade i famnen sådär. Men jag kan lova att jag var arg innan vi hade kommit dit. Sålänge man bara är arg inombords är det väl okej? Det finns väl ingen som kan sitta mitt i natten och vara glad när ens bebis inte vill sova. Det tror då inte jag.

Så, putsat fönster och städat Signes rum har jag gjort idag. Och jag och lillfjollan har busat, lekt, läst och gått.

Signe fick smaka gurka idag. Lite skeptiskt var hon allt. Och jag höll ett vakande öga över biten så att den inte skulle komma för långt in i munnen.

Skönt att golvet börjar komma på plats!





Kommentarer
Postat av: Malin

Gurka brukar Truls också få, men han gnager av den med tänderna så jag är rädd att han ska sätta i halsen, men nångång måste man väl börja ge dom små liven lite annat än pureér också!

Postat av: Mimmi

Vilka vackra ögon!!!

2008-09-26 @ 19:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback