Back in Granbo

Nu är jag hemma! Kom hem igår kväll vid tjugo i tio. Var riktigt trött efter bilåkning i 60 mil! Tävlingen gick inge bra. Jag slog många bra slag men var dålig runt green och då blir det inge bra iaf. Och Anso var... ja inte så bra hon heller :) Men Anso är en härlig tjej så vi hade hur roligt som helst!

På natten drömde jag om Signe hela tiden. Letade efter henne i sängen, var tom och tog på Ansos hår för att se om det var Signe! Haha tokigt! Det gick bra att vara borta från henne, men jag ville hem fort igår. Förstår inte hur det finns de som klarar av att jobba borta från sina barn på veckorna. Skulle jag aldrig klara av. Nog för att det kanske oftast är pappan som jobbar borta och de är ju inte med barnet dygnet runt som en mamma är, men ändå.

Det hade gått bra med Signe, men hon hade ätit dåligt. Det gör väl inte så mycket med tanke på att hon har en del att ta av, och hon hade varit väldigt glad. Men man undrar ju om det dåliga matintaget berodde på att jag var borta? Hon åt då bra med gröt imorse.

I fredags var vi och lekte med mammorna och deras små. Vi träffades hemma hos Magdalena och fick en jättegod kladdkaka + äppelpaj!
I lördags var det babysim. Per kunde inte vara med för han spelade innebandymatch. Som jag skrev tidigare så dök Signe, dvs doppa ansiktet (inte huvudet) under vattnet. Vi ska gå en fortsättningskurs med henne har vi bestämt. Det kommer hända mer då och så känns det lite tidigt att sluta efter de här första 11 veckorna.

Gick ut med vagnen vid kvart över åtta imorse. Två grader kallt var det ute då! Burr! Vinterkläder var det som gällde.

Nu ska jag kika lite på bloggkoll. Antar att jag har sjukt många inlägg att läsa. 54 stycken. Dags att börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback