Snabbis

Hinner inte blogga något idag heller! Och imorgon bitti far jag till Vimmerby för att spela en golftävling med Anso! Vi gick ju vidare på en tävling i somras, så nu ska vi spela Sverigefinal. Heja! Det ska bli både roligt och skönt att komma hemifrån lite. Jag behöver nog det. Och Per behöver vara med Signe på tu man hand. Få ta hand om henne på natten och få vara pappa hela dagar! Jag åker imorrn och kommer hem på måndagkväll. Kommer såklart att sakna lillskruttan nå väldigt, troligen mest på hemvägen... Men det ska nog gå bra.

Signes rum är iaf klart! Det blev så himla fint! Pysslade igår kväll och gjorde fint där inne :)

Som sagt, nu ska jag försöka sova lite. Lovar att göra ett bättre uppdatering på måndagkväll kanske. Eller på tisdagen.

Idag har Signe dykt flera gånger på babysimmet iaf! Det gick superbra!

Hörs snart igen.

Kommentarer
Postat av: Helena

Skitspel på dig då, för det där orden l**a t*l får man inte säga va?

2008-09-27 @ 23:31:49
Postat av: Anonym

Vad konstigt det blev, men du fattar nog vad jag menar ändå.

2008-09-27 @ 23:35:42
Postat av: Sara

Lycka till på tävlingen, hoppas du får det trevligt!

Postat av: Erika

Tänk att det hörde jag att du skulle iväg på igår. :) Tyckte minsann Per sa något sånt när han pratade med bror och Anna då vi satt i cafeterian på sporthallen. Jag måste sett måttligt intresserad ut av omvärlden, endast ögon för Sigrid när hon är på bushumör. haha :)



Lycka till på tävlingen!

2008-09-28 @ 11:13:21
URL: http://ikapika87.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback