Skogsmulle


Idag skulle jag och Signe ta en promenad i skogen med "nya" bärstol. Den har både jag och mina syskon suttit i, men den fungerar utmärkt! Signe verkade trivas ypperligt! Hon pratade på när vi gick på stigen i skogen, men så plötsligt hör jag lite stånkade där bak... Bara att gå hem och byta blöja. Så det blev ingen lång tur, var ute i drygt 20 minuter. Men det var trevligt! Använde en gammal leksaksbackspegel som tillhör(de) min lillebror för att hålla koll på bönan. Funkade utmärkt!
Under tiden var Per på stan och donade med lite ärenden. Skulle bland annat köpa dregellappar till Signe. De där trekantiga som man knäpper runt halsen. Men på Busungen var de slut, skulle få in någon gång i september. Hon dreglar ju så väldigt nu så det vore bra att ha fler än en.

Har inte haft någon vakentid de här nätterna, däremot så har hon gnällt en massa gånger inatt istället... så min sömn har knappast varit sammanhängande. Och hon är väldigt besvärlig vid läggningen. Jag hoppas det går tillbaka till det normala snart, för jag vill helst inte behöva köra nån 5-minuters metod.

Ikväll har vi vart hos Pers föräldrar. Eller ikväll och ikväll. Vi for dit till fyra och kom hem strax efter sju.

Nu är Per på träning och jag ska gå och sova. Skönt.
 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Va mysigt det där såg ut, även om det bara blev 20 min! Kan jag få sitta där bak någon dag också? ;)

2008-09-12 @ 08:14:33
Postat av: Malin

Det finns sånna på åhléns, iallafall för två veckor sedan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback