Mycket trevligt!

Vilket väder det har vart idag! Härligt! Hösten är ju helt underbar när solen skiner. Har iofs inte vart ute överdrivet mycket, men det var trevligt att sitta i solskenet på mamma och pappas inglasade altan!

Allt gick bra igår. Det var supertrevligt på banketten hos Elin och Jonas! Elin är så duktig och hade fixat värsta trerättersmiddagen till 14 personer! Gott! Drack en välkomstdrink som gick rätt ner i benen på mig haha och sedan 2,5 glas vin. Och lite lite baileys. Och lite lite minttu. Alldeles lagom blev det! Sjöng Sing Star tills jag tappade rösten. Och måste bara meddela att jag blev Sing Star champion!

Vi kom hem till mamma och pappa vid tre tiden på natten. Kändes liiite sent att somna runt halv fyra. Men men. Signe hade precis vart vaken och druckit välling. Hon hade skött sig mycket bra må jag säga! Åt första gången vid 3 och somnade vidare direkt och hade innan det gnällt lite, men inget farligt utan hon hade sovit i resesängen hela tiden. Och så fick mamma ge henne nappen vid fem och sen sov hon vidare till... HALV ÅTTA! Men hallå, när gjorde hon det här hemma senast?! Morr. 
Kan bero på vällingen. Hon kanske inte alls blir mätt av att amma längre, så inatt blir det välling. Nu är det slut på amning.

Var kvar i Röste till efter halv två. Jag sov någon timme på förmiddagen också när Signe sov i vagnen. Det var skönt. Känner mig slut nu också, så det blir tidigt ikväll. Per ska ju jobba imorrn med så han behöver nog också lägga sig i tid. Kan bli svårt med tanke på att det är Ryder Cup på tv...

Pers mamma kom förbi en sväng i kväll. Var ett tag sen hon träffade Signe så hon tyckte det var dags! Stackars Janne fick vara hemma för han har fått en sån besvärlig hosta!

Själv är jag också lite snorig och småhes... men tror att det sistnämnda kan bero på annat än förkylningen.


Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt att allt gått bra med Signe. Det betyder alltså att det kan bli fler fester framöver:)



Tack för att vi fick låna Sing Star igen, det är alltid samma stämmningshöjare:) För övrigt var det väl ingen skräll att du skulle vinna, det var därför vi tillfälligt hejade på din motståndare;)



Jag var bra sugen att väcka Z & V med "Wake me up before you go" på söndagen... Men jag avstod.



Jag hittade för övrigt kameran.



Kram

2008-09-22 @ 08:30:27
Postat av: Sara

Johan har läst den och jag håller på med den nu. Men den är så stor och tung att jag inte orkar ligga i sängen och läsa den, får träningsvärk i armarna :) Min syster har också dem i pocket hemma i Järvsö men vi kunde inte vänta, de är ju så bra!



Nej det är någon annan sort tror jag, köpte dem på willys. Men de smakar nästan lika gott, sura som bara den är de iaf :)



Skönt att det gick bra för Signe att sova borta och kul att ni hade en trevlig kväll!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback