Kantareller hoho?

Har bestämt mig för att det blir den sista tapeten. Förstår inte vad jag tänkte på när jag fick för mig att jag gillade prickarna bättre. Nä, den sista känns helt rätt för Signe! Åh det kommer att bli så fint, längtar tills det är klart.

Idag har mamma och pappa vart här. Jag, Signe och mamma gick på kantarelljakt i skogarna här ute. Det resulterade i nada. Noll. Ingenting. Plus att det började regna på slutet. Men Signe tyckte det var trevligt och pratade på. Fick ont i axlarna av att bära Signe i selen i en timme. Tunga bebis! Helene och Johan lånade en bärstol av mamma när Klara var liten som vi ska få tillbaka nu. Den kommer att passa mycket bättre för långpromenader!
Under tiden vi var ute i naturen satte pappa och Per upp en lampa med tre spotar och en dimmer till den. Kanon! Så nu kan vi belysa tavlorna i "korridoren" utanför badrummet. Eller det är bara en tavla just nu, men det kommer flera.

Nu är Per och tränar innebandy och Signe sover som en liten gris. Väntar på att han ska komma hem med lite godsaker som vi kan smaska på ikväll.

Signe sover numera alltid på sidan. Hon verkar tycka det är skönast. Hur sover era små kottar?


En bild från häromdagen. Sagostund med pappa.

Kommentarer
Postat av: Malin

Truls sover nästan alltid på sidan han med, fast med ansiktet upp mot spjälskyddet på något konstigt vis.. Kantareller finns det gott om runt Björktjärn i Segersta, åk dit och leta :)

Postat av: johanna rapp

Hannes ligger på mage eller på sidan...sover aldrig på rygg numera. Fin tapet!

2008-09-05 @ 22:09:26
URL: http://johannarapp.blogspot.com
Postat av: johanna rapp

Hannes ligger på mage eller på sidan...sover aldrig på rygg numera. Fin tapet!

2008-09-05 @ 22:09:40
URL: http://johannarapp.blogspot.com
Postat av: Sara

Åh himmel vilken bok! Va härlig den ser ut :)

2008-09-07 @ 12:39:45
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback