Hallå där flåset, var är du?!

Igår drog jag på mig innebandydojjorna för första gången på ett år! Det var jättekul att träffa alla brudar igen! Lyckades få med mig Elin också, hon var väldigt svårövertalad... Men hej hallå flåset, vart tog du vägen?! Efter en kvart hade jag blodsmak i mun och var tvungen att sätta mig och dricka vatten mitt i en övning. Då måste jag väl erkänna att vi hade kört målvaktsuppvärmning också, så egentligen hade jag ansträngt mig i sisådär 8 minuter kanske. Och absolut inte 8 sammanhängande minuter. Men det var en övning som höll på att få mig att kasta in handduken direkt.
Men jag lyckades hålla ihop. Jag ansåg mig berättigad till extra vila med tanke på min totala frånvaro gällande all fysisk aktivitet det senaste året.
Och ja Elin, jag har träningsvärk. Men inte alls så farligt som jag trodde. Kanske slår till imorgon. 

Per kom hem från Åland igår förmiddag. Jag och Signe hämtade honom i Tönnebro vid kvart i tolv. Killen han åkte med skulle upp till Sundsvall. Det gick inte så bra för honom. Synd, med tanke på att det var bra prispengar för ett varv. Det hade tydligen ösregnat och det är ju inte speciellt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback