Shoppingtur till Gävle



Vi var till Gävle för att shoppa lite idag med mammorna! Jättetrevligt att komma iväg på nåt. Tog X-tåget vid nio och var framme i Gävle vid tio.

Signe fick med sig två pyjamaser, tre strumpbyxor, ett par leggings, ett par tights, en kjol, en body, ett par mockasiner och en klänning. Mamma fick med sig... nada. Jag tycker det är svårt att hålla på att prova och dona när Signe är med. Kollade faktiskt inte ens på nåt till mig. Vi var ju fem morsor så vi kunde ju hjälpas åt, men vi gick inte med varandra hela tiden.

Jag och Signe åkte med tåget som gick 14:06, de andra valde att stanna till fyra. Det kändes lite sent att komma hem vid fem tyckte jag. Signe var så glad hela dagen och verkade trivas med att kika på kläder eller sussa i vagnen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, sådär är det för mig också, har ingen som helst inspiration att hitta nåt till mig själv när jag går i affärer, kollar bara på kläder till Tuva...snacka om att ha fokus på nån annan nu. =)

Postat av: Sara

Va mysigt med en shoppingdag! Förstår att Signe charmade alla på tåget, hon är ju en riktig liten sockertopp :)

2008-10-29 @ 17:30:51
URL: http://strawberrydaquiri.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack, fast det där är inte förstoringarna utan de är vanliga 10x15 kort. Ska sätta upp de jag förstorade i sovrummet, men antar att de ska ligga på golvet och skräpa nån vecka först. Det går inte fort att få upp tavlor i den här lägenheten :)

2008-10-29 @ 20:43:44
Postat av: Sara

Oj namnet kom inte med, men du förstod nog att de var jag som skrev :)

2008-10-29 @ 20:44:20
URL: http://strawberrydaquiri.blogg.se/
Postat av: Magda.

Hej hej.

Kan det vara lilla Alma jag ser i högra hörnet av "lunch fotot"?!?

=)



Tror jag har lämnat en kommentar här för länge länge sedan när Signe var nyfödd, annars skrev jag åt dig på familjeliv också där i början av Signes liv.



Jag är då kompis med Mamman till Alma! Och dessvärre en av alla dom som är in hit och smygläser titt som tätt utan att skriva vidare värst ofta, sorry...



Må gott // M.

2008-10-29 @ 22:35:17
URL: http://www.fantastiskaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback