Signe, bilägare

Igår fyllde Per år, snällt av er att grattulera honom! Vi var bara hemma, fick besök av Stockholmarna först och sedan var våra föräldrar här. Ett alldeles lagomt födelsedagsfirande. Undrar hur det ser ut när jag fyller 34 år. Om 10 år...

Signe fick en "begagnad" Bobbycar av Stockholmarna som var som ny! De bor i lägenhet på Söder så den bilen har inte sett solsken ens! Jättetack för den!
Jag sa till Per att vi kanske kan slå in lite prylar vi fick av dom till Signe i julklapp. Eftersom hon redan har massa leksaker har vi lagt undan lite som man kan ta fram eftersom, lagom till jul ;)

Idag var jag och Signe till Öppna Förskolan efter lunch. Det var trevligt! Signe hade jätteskoj och skrattade och busade med de andra småtjejerna. Är så roligt att se att de har kul ihop fastän de är så små.
Signe var vaken mellan 10-15, fem timmar alltså och det är nog rekord för henne! Hon var så glad och lycklig över allt skoj på förskolan att hon inte började gnugga sig i ögonen förrän mot slutet. I bilen somnade hon på två minuter.

Ikväll har jag vart och tränat Styrke Puls. Shit. Det var jobbigt! Men kul! Hängde på Veronica och Elin som brukar gå varje vecka och så var Anna med. Trevligt att komma iväg lite.

Signe är lite snorig och nyss när jag var in och kikade småsnarkade hon lite... Mycket snorigt har det vart nu fram och tillbaka ett tag. Men det är väl sånna tider. Man hinner knappt bli av med en förkylning förrän man träffar någon som är snorig och vips så fick man tillbaka den igen.

Igår sov Signe fyra timmar på förmiddagen. Fyra timmar! Mellan 8.30-12.30. Hon tycker det är så skönt att kura nedbäddad i vagnen när det är lite kyligt ute. Men hon vaknade tidigt också, kvart i fem... Så inte undra på kanske. Hon ville väl upp tidigt och sjunga för pappa som fyllde år! Vet inte om han uppskattade det så värst mycket. Själv stoppade jag i öronproppar och sov vidare. Det gnälls och skriks om vartannat nu när det är dags för gröt så jag vaknar annars. Nu sov jag som en prinsessa! Skönt.



Kommentarer
Postat av: Sara

Tänk om en annan kunde vara lika glad över sin bil :p

Postat av: Sara

Du har fått en utmärkelse av mig :)

2008-10-07 @ 12:49:27
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Näslund

Hallå! roligt att se att ni har det bra! Tänkte bara säga att jag kommit igång med bloggandet igen! Denna gång en modeblogg! Trevlig läsning!

2008-10-07 @ 14:22:23
URL: http://stylebyapanbullen.blogspot.com
Postat av: Mimmi

Du får gratta Per i efterskott! Jag missade helt totalt... full rulle vettu.

Hur glad kan man bli av en plast-bil? :D Vilken sötnos!!!

2008-10-07 @ 21:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback