Fototid

Efter att jag och Signe hade sovit på förmiddagen lekte vi massa till Elin kom förbi och hälsade på i några timmar. Det var jättekul att träffa henne. Vi tog en promenad när det var dags för Signes eftermiddagsvila. Skönt att komma ut lite i blåsvädret.

Ikväll har mamma och pappa vart här och hälsat på. Signe var jätteglad och ville gå omkring hela tiden! Skönt att någon annan får slita sin rygg lite så att våra får vila en aning. Jag undrar var det här kommer sluta. Vi får väl hoppas att hon lär sig gå själv tidigt helt enkelt!
Är ju lite balansproblem fortfarande med gåvagnen. Även fast man nu kan låta henne gå själv en hel del, bara man har händerna i beredskap. Eftersom hon kan tappa balansen både framåt och åt sidan. Inte bara på ändan som hon kan landa alltså.

Nu sover hon sött. Hon blev toktrött och stortjöt jättelänge efter vi hade använt näsfrida och gett henne nezeril. Stackarn, men det är sånt man måste göra. Efter lite välling vart allt lugnt iaf och sen har jag inte hört nåt mer från hennes rum.

På fredag har vi förresten bokat in en fototid för Signe på Expert. Signe fick ju ett presentkort av Johan och
Sara på namnkalaset så nu ska vi dit och fota henne! Känns kul att hon kan stå lite själv för då kanske vi kan ta någon bild när hon håller i sig i nåt också.

Idag åkte Signe runt lite i gåstolen. Hon kikade i papperskorgen vid datorn, rev i lite papper och pillade på gardinen. Jag kände direkt att det har vart himla skönt att hon har intresserat sig för andra saker tidigare än att åka på upptäcksfärd som flera andra i mammagruppen har gjort i flera månader!

Ikväll är det Roomservice och Oskyldigt dömd som gäller på tvn.


Flinka fingrar

Kommentarer
Postat av: cissi

Såg att du varit å hälsat på på Julibacken! Det är ju jätte bra att du åkte dit för att kolla, det gjorde jag med Thea oxå innan jag bestämmde mig! Man vill ju att dom små älsklingarna ska hamna på ett så bra ställe som möjligt och att dom ska trivas.Vi är iaf toppen nöjda!Linn blir ca 1 år och 8 månader när hon ska skolas in.

Postat av: Malin

Okej, vi ska vara där klockan elva och jag antar att vi är klara rätt snabbt så det var ju lite synd.

2008-10-22 @ 21:25:50
URL: http://malinsundqvist.blogg.se/
Postat av: Anna Brolin

Ja det är nu det börjar haha dax att börja barnsäkra och tänka på att inte ha dom saker man är mest rädd om framme.. Innan ni vet ordet av kommer hon att riva ner allt i sin väg men dom är underbara ändå =)



Kramar

2008-10-23 @ 18:03:43
URL: http://bhugulliver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback