Tiden bara försvinner

Jäkla bloggande. Eller jäkla bloggläsande borde jag säga. Jag läser så mycket bloggar att jag hinner med annat. De uppdaterar för ofta de bloggar jag läser. Måste någ sålla bort några för jag hinner verkligen inte göra nåt på kvällarna. Poar med min egen blogg, vilket jag gillar, och läser massa andras bloggar. Finns massa annat vettigt jag borde göra.

Klockan 22:15 ska jag ligga i sängen ikväll. Sov alldeles för lite inatt. Signe ville inte alls ligga i sin säng efter att hon hade vaknat och fått välling redan före klockan tolv. Hon slumrade nog till lite eller så låg hon bara tyst och funderade tidvis. Iaf så tog jag med henne till oss vid tio över ett och då kurade hon ihop sig på sidan mot mig och somnade bums. Lillskruttan. Trygghet heter det nog. Men hon sover i sitt rum nu också, så vi får se hur det går inatt. Måste ju testa några nätter iaf innan vi kanske får flytta tillbaka sängen. Det är ju inte svårare än så. Är ingen panik med att få henne att sova i eget rum, men tror det blir svårare ju längre vi väntar.

Idag har vi vart på Aquapark (?) i Söderhamn. Signe vaknade så tidigt så det var lika bra att åka iväg så fort som möjligt så att hon skulle orka och i Arbrå öppnade de inte förrän 13, så vi for till Söderhamn istället. Var jättemysigt! Signe var väldigt fascinerad över alla figurer och vatten som sprutade och bubblade. Simmade även lite i den lilla poolen som var lite varmare idag, tränade dykning och sånt. Signe var som en fisk i vattnet! Klara tyckte dock att hennes simstil var lite "hoppande". Haha ja, som en groda som simmar hundsim typ.
Tack för en trevlig dag tjejer!

Käkade lunch på Donken och sedan somnade Signe som en stock i bilen. Vaknade dock när vi kom hem så hon var trött tidigt ikväll.

Har ätit dåligt idag... Lunchen var okej, men inget mål efter det har vart bra. Inte undra på att hon är hungrig och äter välling på natten.

Nu är klockan kvart över... Skit.

Imorgon ska jag på begravning. Min första. Känns lite otäckt tycker jag. Signe ska få leka med mormor och morfar under tiden.



Aquapark


Tänder

Kommentarer
Postat av: Heléne

Vilken söt tjej ni har!

Känner igen mig i de där me å fastna i blogg läsandet...

Postat av: sara

oj, finns ett äventyrsbad i söderhamn? söderhamn är ju inte så stort, menar jag ;)



jag känner igen det där med blogg-obsession... hu... undrar hur mycket tid man lägger ner på andras bloggar och sin egen... hua, vill inte tänka på det :)



tjusiga tänder, signe!



2008-10-03 @ 07:49:13
URL: http://www.bebis.blogspot.com
Postat av: Lina

Ja usch de är jobbigt de där med alla bloggar. Själv fastnar jag också fast jag vet att jag måste läsa engelskan. Ibland önskar man de vore strömavbrott :)

2008-10-03 @ 08:48:24
URL: http://dahl0f.blogg.se/
Postat av: Sara

Lycka till på begravningen. De är skönt när det är över. Sen så är man glad över att man gick. Det kommer att vara jobbigt under tiden, men det är så det ska vara. Sköt om er!!

2008-10-03 @ 09:17:22
URL: http://boddanslilla.blogg.se/
Postat av: Erika

Det såg jätte mysigt ut i shamn, men visst finns det rutchkanor och hopptorn för de större barnen också? :) Kram

2008-10-03 @ 09:21:57
URL: http://ikapika87.spaces.live.com/
Postat av: Emmy

sööta små tänder :)

2008-10-03 @ 20:29:38
URL: http://emmyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback