Söndag

Igår kväll var jag tvungen att ta upp Signe och vagga henne några gånger mellan 22-23. Hon rapade till nån gång, så kanske det var lite knip i magen. Sen vaknade hon inte förrrän vid fem och ville ha välling! Jag sov med hörselproppar och det var sååå skönt! Så nu kanske man kan säga att Signe har sovit sin första hela natt. Får se om det blir lika inatt när jag ska sova utan proppar, eller om det helt enkelt är Per som inte hör henne och att hon därför somnar om innan det är färdigt.

Idag har hela familjen vart ut i skogen på en promenad med bärstolen. Mysigt i det härliga höstvädret. Gick i skogen ner till sjön och sedan vägen tillbaka hem. Signe gillar verkligen att sitta i stolen och kika på allt runtomkring. Det är ju så fint med alla härliga färger på träden nu! Synd bara att det inte finns så mycket träd med klarröda löv här omkring. Mest gult i olika skiftningar, men det är fint det med!

På eftermiddagen for Per till Hudik för att spela match, de vann. Per gjorde ett mål av Bollnäs/Hertsjös 13. Han kommer nog hem vilken minut som helst.
Jag och Signe åkte till Röste till mina föräldrar. De beställde pizza och jag tog en taco tallrik från Take Off. Käkade en pizza igår och kände att det fick räcka för den här helgen...
Vi kom hem vid 19 tiden och då var det bara att byta till pyjamas på Signe och ge henne välling sen slocknade hon direkt.

Jag har kollat på Tre systrar och en mamma. Det var en lagomt trevlig komedi för mig att kika på en söndagkväll! Ska se om jag orkar fixa med ett inlägg med massa höstbilder från igår och idag, annars blir det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback