Sex småfisar i lekrummet

Det är så kul att läsa alla kommentarer, även om det bara är mest bekanta namn. Men jag är glada över att ni kommentarar om och om igen iaf!

Idag har det var fem andra småkids här och stökat runt i Signes rum! Det var jätteroligt att alla mammorna och deras små kunde komma! Hade gärna lagt upp en bild på sötisarna men har inte kollat om de andra vill ha sina barn på internet. Måste nog göra det först. Så det var full rulle i 2 timmar. Tänk de som får sexlingar! Sjukt!

Kollar på Idol nu. Johan Palm är ett sämre exemplar av Cissi Ramsby från en grannby som var med för några år sedan. Hon kunde inte heller sjunga så bra men hon lyckades göra bra rockiga uppträdanden emellanåt iaf. Det gör inte Johan Palm. Han kan lämna idol nu. Det är inte kul. Däremot blir jag sååå lycklig över Kevins glädje till allt och alla!

Per är påväg hem från innebandyträning. Är det kul att ha det en fredagkväll? Nä, det tycker inte jag. Tror nog han kom nu. Ja visst :)

Imorgon är det diplomutdelning på babysimmet.


Kommentarer
Postat av: Emmy

haha jag tycker johan palm bara ser skabbig ut, ja han kan dra..



Kevin är ju skum :-) men duktig.

Postat av: Jessica

Håller med dig Frida, fredags träningar är helt värdelöst. Då ska de ju vara hemma med oss ju... Ha de bra, Kram

2008-10-13 @ 08:16:13
URL: http://wollarth.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback