Melodifestivalen i Leksand!

Inväntar att klockan ska bli 9. Då släpps nämligen biljetterna till MELODIFESTIVALEN! Vi ska satsa på att få biljetter till Leksand den här gången. I våras var jag inte med eftersom Signe bara var någon vecka, men i år sitter både jag och Schlagersson redo att försöka kapa hem 10 biljetter!

Jag är ingen ticneträv så jag är lite nervös...

Skulle egentligen behöva sova för jag är sjukt trött, men jag får vänta tills vi har (förhoppningsvis) fått biljetterna!

UPPDATERING! VI SKA TILL LEKSAND! Schlagersson, som är en rutinerad biljettbokare, lyckades fixa biljetter! Själv hamnade jag i en 15 min lång kö på deras hemsida. Ingen nybörjartur precis...


Gävle 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback