Klappa händerna!


Lösenord: Signe

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilka mysiga ljud hon har för sig:)

2008-10-16 @ 10:45:22
Postat av: Hannu/Ferry

Ser att pappa Per lärt Signe allt han kan=)

2008-10-16 @ 12:20:38
Postat av: Malin

Jaså, dom frågade hur gammal han var och när han skulle börja och sa sedan att det inte skulle vara några problem? Men men, man vet ju aldrig.. Han är uppsatt på kö iallafall, men som sagt vill helst ha honom på backstugan men dom tar oftast bara in syskon..

Postat av: AnnaSara

Vilken liten guldklimp :)

2008-10-16 @ 12:49:26
Postat av: Sara

Ja de är lite trist, vi blir ju utplacerade av skolan. Va roligt de är när du lägger ut lite filmklipp, alltid lika roligt att kolla på!

Vi fick förresten kortet från Signe idag! Hon ser så fin ut där hon sitter och flinar på vårat kylskåp :)

2008-10-16 @ 14:57:36
URL: http://strawberrydaquiri.blogg.se/
Postat av: Emmy

hehe tack, men anledningen till att jag lagar egen mat är för att jag tycker burkarna luktar och smakar apa. och jag vill inte ge honom ngt som jag inte själv skulle äta :)

2008-10-16 @ 21:00:53
URL: http://emmyt.blogg.se/
Postat av: sara

buhu, jag kan inte se filmen :( blir nåt fel hela tiden.



kul projekt du har framför dig! börja med att kvistlacka alla kvistar (och ca 2 cm runt kvistarna, så inget "blder" igenom. jag fuskade och struntade först i att kvistlacka, men det fick jag snabbt äta upp då det blev stora gulbruna fläckar över hela skåpet redan dagen efter. Fick ju snällt kvistlacka allting och måla 1 lager färg till), sedan tar du alcros "Täckfärg Blank" i färgen Vit (vattenbaserad). det var Ted som köpte färgen, och den är ju rätt dyr då det gick åt 1,5 burk.. men hade jag köpt den så hade det säkert gått lika bra med Cheapys högblanka vita vattenbaserade för 69 kr (mot alcros 199kr). Tycker de har ungefär samma täckförmåga. men det är ju helt efter tycke och smak.



lycka till och GLÖM INTE ATT BLOGGA UT DET HELA! :)

2008-10-17 @ 07:41:56
URL: http://www.bebis2008.blogspot.com
Postat av: Lina

Haha ja precis :)

2008-10-17 @ 14:01:30
URL: http://dahl0f.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback