Inge Öppna Förskolan idag

Det blev inge Öppna idag. Har fortfarande ont i halsen. Inte lika illa som igår kväll men det känns inte helt hundra. Blir ingen träning ikväll heller. Man ska ju inte träna när man har ont i halsen, kan ju faktiskt vara livsfarligt.

Signe åt välling först vid halv fem imorse! Kanonbra! Det är lite olika varje natt, men inatt var bra! Vi fick sova till tjugo över 7 innan hon ville upp. Härligt!

I förmiddags när Signe sov krattade jag undan lite löv och tog bort alla uteblommor och krukor. Skönt att få bort det. Nu är det bara att invänta snön...

I eftermiddag är det babysim. Får se om vi lyckas få till med middag till Signe och eftermiddagssömn innan vi åker iväg. Blir nog lite tajt för hon sov enda till 12 i förmiddags.

Just nu sitter hon och leker och lyssnar på barnvisor. Hon är väldigt fascinerad över att musiken kommer ur den svarta lilla grejen... Hmm...

Förra veckan under älgjakten fick jag möte precis när jag skulle svänga in på gården. Det var en bil med ett släp. På släpvagnen stack det upp två ben. Älgben. Usch.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, det gör man. Jag har en bild på förpackningen på min blogg. Du får leta efter den.

Postat av: Malin

Nja, han har sovit dåligt några nätter nu.. både borta och hemma. Jag vet inte vad det beror på, att han är jätte förkyld och tänder som kikar upp hela tiden kanske? Eller så kanske det har vänt? Att vi får vara uppe hela nätterna, hualigen hemska tanke. Ne, jag tror jag skyller på tänderna några dagar till :)

2008-10-20 @ 18:00:47
URL: http://malinsundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback