Genibarnet?

Måste kanske börja med att förtydliga några saker så att ni inte tror att vi har ett genibarn haha
Signes "ord" är ju egentligen läten så som bebisar gör. Men de låter som verkliga ord och därför tog jag mig friheten att översätta dom till de mest logiska förklaringarna :) Så hon kan ju inte prata ännu. Eller vem vet egentligen vad hon menar? Hon kanske visst menar docka när hon säger gacka. Likaså lära-gåvagnen. Vi går och håller henne under armarna medan hon har händerna på vagnen.
Jag ska ta lite kort så fort jag har rensat kameran som nu är full.

Men klappa händerna, det gör hon på helt egen hand!

Båda mina älsklingar ligger nu och sover. Signe har sovit i vagnen sedan tio och Per har kanske sovit i en halvtimme. Jag tror att jag ska byta lite kläder, slänga in en tvätt och kanske åka och handla. Är ju lättare att göra det utan Signe och eftersom Per inte jobbar idag så kanske jag ska passa på.

Har jag nämnt att jag ska jobba i helgen förresten? Lördag och söndag. Jag längtar inte precis. Men jag kände att det kunde vara bra att spara nån föräldradag och få lite extra pengar. Vi får väl se hur det. Ska in på lite info på fredag. Förresten ska vi kolla på en förskola till Signe på fredag också. Kul kul.



Den här bilden med vagnen är från Öppna Förskolan, men det är så det kan se ut :)
Och så lite bus med pappas öra!


Kommentarer
Postat av: Malin

Nu blev jag nyfikten, vilka förskolor funderar ni på åt Singe? Jag blir alldeles knäpp av att fundera på vilka vi ska kolla upp till Truls. Men sen har jag nog alldeles för höga "krav" också..

Postat av: Anna Brolin

Isak fick sin vagn när han var 9-10 månader något, och skulle hon börja gå själv med den nu så är det absolut inte tidigt, dom använder den som stöd precis som med oss. Vi la tegelstenar i Isaks vagn i början för att den skulle bli tyngre och inte välta och för att han inte skulle springa så fort med den haha!!

kramar

2008-10-15 @ 20:59:26
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Malin

Vi har satt upp honom på Backstugan här på Ren, det är också privatägt, och sen Montessori på Granberg.. Det där med montessori är jag osäker på, men vi ska iallafall kika hur det är där och "vad det går ut på".

2008-10-16 @ 09:26:23
URL: http://malinsundqvist.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja han gör ju det :) Fast det är jobbigt, för dom ramlar hela tiden ;P Ja det är helt otroligt vad olika dom är liksom..

Kram!

2008-10-16 @ 09:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback